Kreeft!? - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Melanie Heyden - WaarBenJij.nu Kreeft!? - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Melanie Heyden - WaarBenJij.nu

Kreeft!?

Door: Melanie

Blijf op de hoogte en volg Melanie

06 December 2013 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

6 december 2013.

Terwijl jullie net Sinterklaas met zijn rode mijter achter de rug hebben, en opnieuw een storm met code oranje/rood hebben overleefd, heb ik vandaag ook iets met de kleur rood. Namelijk een vuurrood verbrand lichaam! Ik ben vanochtend terug gekomen vanuit het ongelofelijk mooie eiland Mauritius en ik kan jullie mededelen de zon doet daar goed haar werk! Je kon precies de zeven kreeftjes uit de bemanning halen die een dagje naar het strand waren geweest. Au.. Lekker slapen was helaas niet aanwezig vandaag! We werden uiteraard uitgelachen aan boord. Op het strand hadden we namelijk een aantal passagiers leren kennen die met ons mee terug zouden vliegen die avond naar Dubbie. En in plaats van een gezond bruin kleurtje, gingen we nu met een pijnlijk lichaam terug werkend naar 'huis' . Maar het was het waard. Wat een ongelofelijk mooi eiland. Ik heb er maar liefst 30 uur mogen doorbrengen en het was echt fantastisch. De hele bemanning keek er echt naar uit om een heerlijke mini vakantie te hebben, we gingen met maar liefst 13 man uiteten en de volgende dag met zijn zevenen naar het adembenemende strand! Het ontbijt had ik helaas geen tijd voor in het hotel, want ik was opnieuw in slaap gevallenen na mijn wekker, ik werd maar net op tijd wakker om nog snel een bikini aan te trekken en naar mijn collega's beneden in de lobby te rennen. Dus uiteraard werd het ontbijt op het strand, jawel een nieuw soort ontbijt, geen lekker croissant, maar gefrituurde noedels met ei, groenten en garnalen. Bij een heel klein 'restaurant' (denk aan een suikerspinwinkeltje tijdens de kermis) op het strand met de voetjes in het zand. Toen meneer vroeg of we op het 'terras' wilden eten, werden er de meest ' nieuwe' plastic tuinstoelen en maar liefst een bijzettafel als tafel in ons midden gezet, wat een giller, maar wat houd ik van deze nieuwe leuke avonturen. Samen met 50 vliegen heb ik kunnen genieten van mijn ontbijt met uitzicht op een helder blauwe zee en een hagelwit strand. Echt fantastisch!

Daarnaast hebben we een nieuwe service aan boord. Heel mooi bedacht, iets minder in de uitvoering. Ik heb nog nooit zoveel maaltijden zien glijden, van de trolley, plons op de grond. Broodje hier, croissant daar, muffin hier, sandwich daar. Het halleluja voor de klant, nog harder werken voor ons:-) Of ik het werk hierdoor leuker gaat vinden, betwijfel ik.. Maar niet getreurd, onze heerlijke nachten in de hotels maken veel goed. En dat mooie rode verbrande gezicht neem je dan ook maar voor lief, uiteindelijk wordt het een bruin tintje, is het niet?!

Bijna helemaal vergeten... Ik heb 'Gradiation Day' gehad, 27 november. Einde proeftijd van zes maanden, dus ik zeg hallo nieuwe wereld! Wat een geweldig moment was dat zeg, na opgemeten (verrassend dezelfde lengte) gewogen (ik ben weer op hetzelfde gewicht, heel blij!) en het uiterlijk weer goedgekeurd (check! Ik hoefde geen groter/kleiner uniform, mijn kont(je) en voorgevel is nog steeds niet zichtbaar). Een groot podium, muziek die we aan boord ook hebben, en een welverdiend A4tje met daarop vermeld officieel Cabin Crew for Emirates! Amazing!! Ik heb ervan genoten. Wat een trots gevoel had ik op dat moment. Voor het eerst was ik echt trots op mijzelf dat ik dit allemaal heb bereikt. Ja ik weet het is maar een baan, maar wat voor een baan. Ik mag op plekken komen waar ik van had durven dromen. Ik krijg geld om heerlijk uiteten te gaan, een boottocht te maken, te shoppen, of mijzelf met een massage verwennen. Elke dag leer ik nieuwe mensen kennen, mijn beste vriendin het zonnetje is vaak aanwezig en aan het einde van de maand zie ik een mooi salaris! Geen zorgen, geen rekeningen, geen rimpels haha! En niet te vergeten de nummer 1 luchtvaartmaatschappij op de wereld, trots!

Ik geniet van elk moment, nu nog een leuke vent haha!
Kuss!

  • 06 December 2013 - 21:27

    Git:

    Jeetje mel, wat leuk weer.
    Smeer je wel goed in he!
    Enne die vent komt heus wel. Meestal als je het niet verwacht.
    Hier gaat alles zijn gangetje. Meiden gaan lekker o op school en pascal zit nu in oostenrijk.
    Ook wit maar dan sneeuw (geen zand) en een beetje kouder haha.
    Dikke kus

  • 07 December 2013 - 17:25

    Mel:

    Wat super Git dat alles goed gaat met jullie. Skiën haha hele andere temperatuur! Hopelijk snel weer een keer de meiden zien als ik een vlucht naar Amsterdam heb. Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Melanie en Dubai

.

Recente Reisverslagen:

03 Oktober 2014

Rond de wereld

16 September 2014

16 September 2014

22 Juli 2014

Een wijze les!

03 Juli 2014

Wauw momentjes

01 Juni 2014

Ik ben op een derde!:-)
Melanie

Zoals iedereen onderhand wel weet ben ik aangenomen bij Fly Emirates. Op deze site zal ik zoveel mogelijk vertellen, zodat iedereen op de hoogte blijft van mijn grote avontuur hier in de Verenigde Arabische Emirates.

Actief sinds 25 Mei 2013
Verslag gelezen: 458
Totaal aantal bezoekers 20769

Voorgaande reizen:

24 Mei 2013 - 24 Mei 2016

Melanie en Dubai

Landen bezocht: